Nasza praca
Stacje zrzeszone w Forum prowadzą wspólnie projekty
promocyjne, edukacyjne i reklamowe.
Zaufało nam wielu partnerów, wśród których są ministerstwa,
spółki skarbu państwa, instytucje państwowe i podmioty prywatne.
Wspólne projekty Forum
Rosnące możliwości i doświadczenie Forum pozwala realizować projekty na coraz większą skalę. Rok 2020, choć tak trudny ze względu na pandemię, nie przeszkodził nam w sfinalizowaniu kilkunastu dużych projektów z poważnymi partnerami.
"Planuję długie życie"
Cykl audycji edukacyjnych związanych z profilaktyką nowotworów.
Kampania społeczna realizowana w ramach Narodowej Strategii Onkologicznej na lata 2020-30, finansowana ze środków Ministra Zdrowia.
Żyjemy w państwie prawa
Popularne audycje edukacyjne dotyczące prawa w praktyce, uzupełnione o porady prawne oraz kampania spotowa promująca działania Funduszu Sprawiedliwości.
Zrealizowane wspólnie z Funduszem Sprawiedliwości.
Czyste powietrze
Emisja spotowa mająca na celu zachęcenie do podjęcia działań takich jak wymiana pieca, termomodernizacja domu, które pozwolą na redukcję smogu
Kampania finansowana ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
Wspieraj seniora
Kampania spotowa zachęcająca do zostania wolontariuszem w ramach akcji „Wspieraj seniora”
Kampania realizowana we współpracy z Ministerstwem pracy i Polityki Społecznej.
Plan dla pracy i rozwoju
Emisja spotów informujących przedsiębiorców o możliwości otrzymania wsparcia na unowocześnienie prowadzonej działalności.
Kampania realizowana we współpracy z Ministerstwem Pracy, Rozwoju i Technologii.
.
"Poznaj dobrą żywność"
Emisja spotów zachęcających konsumentów do zakupu produktów opatrzonych znakiem Programu „Poznaj Dobrą Żywność” oraz „Produkt polski”
Kampania realizowana we współpracy z Ministerstwem Rolnictwa i Rozwoju Wsi.
Promocja kultury
Kampania mająca na celu promocje polskich zwyczajów i tradycji.
Kampania realizowana we współpracy z Ministerstwem Kultury i Dziedzictwa Narodowego.
"Bitwa Warszawska 1920 - Stulecie Wiktorii"
Zadaniem 50 edukacyjnych audycji historycznych było przybliżenie okoliczności Bitwy Warszawskiej 1920 i umiejscowienie jej w kontekście wojny polsko-bolszewickiej.
Zrealizowano we współpracy z Polską Fundacją Narodową
Fundacja Rozwoju Edukacji
Kampania mająca na celu promocję działań podejmowanych przez Fundację Rozwoju Edukacji.
Polfa Tarchomin
Kampania reklamowa dla Polfy Tarchomin
Portal studia.gov.pl
Kampania zachęcająca maturzystów do korzystania przy wyborze studiów z portalu studia.gov.pl, zrealizowana we współpracy z Ministerstwem Nauki i Szkolnictwa Wyższego.
PKN Orlen
Kampania reklamowa przygotowana dla PKN Orlen.